niedziela, 3 maja 2015

Majówkowa wróżka niedzielna, a raczej kilka

Mam wyrzuty sumienia prawie tak samo wielkie, jak lenia. Postanowiłam dziś podzielić się z Wami więcej niż jedną wróżką. Powód jest prosty: nie wyrobiłam się edycją wpisu o Królewnie Śnieżce i niestety, utknął w kolejce. Przyjmijcie dawkę skrzydlatej dobroci.




Constance Foxley, lata 90. XX wieku (źródło)

źródło

Margaret Tarrant

ilustracja z gatunku "nie ogarniam" (okazało się jednak, że pochodzi z książki dla dzieci i w kontekście wygląda całkiem sensownie ;)) - Samuel Armstrong, ilustracja do wiersza The Potatoes’ Dance (A Poem Game) Vachel Lindsay (książka TU)

Polecam przy okazji fajną stronkę z takimi starociami: http://illustratedpostcards.com/

4 komentarze:

  1. Pin-up'owa wrózia jest genialna, podoba mi się pomysł ze skrzydełkami w kolorze kostiumu kąpielowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ani do pływania ani do opalania :D

      Usuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.