niedziela, 29 marca 2015

Znikający wpis i niedzielna wróżka

Moi drodzy, zastanawiałam się czemu nie ma odzewu pod zaplanowanym wpisem o Czerwonym Kapturku (cz.4), ale teraz już wiem. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale po zmianie tytułu wpisu roboczego blogger po prostu go połknął, a ja myślałam, że doda się zgodnie z automatyczną publikacją! Nie wiem czy uda mi się go dziś jeszcze odtworzyć (mam tylko połowę wpisu w notatkach, reszta była tylko tu) i jestem dość, hym, niezadowolona z tego powodu. Gdyby ktoś z Was wiedział, jak ewentualnie ten wpis odzyskać...

Na pocieszenie wróżka autorstwa niedawnego artysty tygodnia:

Duy Huynh



4 komentarze:

  1. Heh jak widać nie tylko mi blogger płata figle, nie raz dodawałam posta po trzy razy zanim zaczął go wyświetlać. Na przyszłość można sobie pomóc kopią roboczą w wordzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę bardzo dużo i wpisów na bloga zazwyczaj nigdzie nie zapisuję :D Pierwszy raz blogger połknął mi posta, ale teraz widzę dlaczego i raczej tego błędu nie popełnię więcej.

      Usuń
  2. a zaczynalam sie zamartwiac ze zarzucilas bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio częstotliwość bywania tu i tak m spadła, ale nowy wpis jest tak długi, że spokojnie wynagrodzi moją nieobecność :p

      Usuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.