niedziela, 1 marca 2015

Facebook, drobna zmiana na blogu i niedzielna wróżka

Jakiś czas temu uporządkowałam nieco swój absyntowy profil. Mogę teraz oficjalnie Was na niego zaprosić. To nie jest moje w pełni prywatne konto (no i dobrze heheh), ale zamieszczam tam publiczne aktualizacje moich dwóch blogów (być może od teraz również i trzeciego wpółprowadzonego - więcej szczegółów wkrótce):

Przy okazji zapraszam Was na moją stronę z twórstwami, na której stale robię porządki, ale nadal nie wiem jeszcze do końca co na niej będzie, a co nie: https://www.facebook.com/Nibypracownia
W tej chwili umieszczam tam również zaproszenia na tutejsze wpisy. Potworzę sobie czasami również baśniotwórstwa i chociaż stale brakuje mi czasu, żeby porządnie je sfocić, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się uporządkować swoje plany dotyczące tej aktywności.

Niedzielne wróżki na dziś:

Kate Greenaway

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego niedzielnego popołudnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.