niedziela, 21 grudnia 2014

Zimowa wróżka niedzielna

Z okazji nowej pory roku mroźna wróżka skacząca. Golas mnie urzekł :) Szkoda, że prawdziwej zimy nadal nie ma, a mamy za oknem raczej coś w rodzaju marca.


Oczekujcie ode mnie wtorkowego, przedwigilijnego wpisu z artystą tygodnia. W tym roku wybrałam Tashę Tudor z jej bezpretensjonalnymi ilustracjami dla dzieci. Może nie jest to szczyt wyrafinowania, ale ta pani, której życie miało określony styl, gdzie każdy element pasował do sielskiej całości, jest dla mnie inspiracją. Robiła to, co lubiła, była ekscentryczką, żyła tak, jakby nadal był wiek XIX.

Mam nadzieję, że zobaczymy się zaraz po świętach, gdy uda mi się wrzucić jakiś grudniowy zdjęciowpis.

2 komentarze:

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.