niedziela, 6 lipca 2014

Ważne ogłoszenie! Film kostiumowy

Na początku dwa słowa ode mnie: jeszcze raz dziękuję za komentarze i miłe słowa wysyłane mailem. Jesteście niesamowici! Zawsze mnie ten blog zadziwia :D Jak widzicie u mnie już wszystko wraca do normy, a od jakiś dwóch dni przygotowuję nowe "stare" wpisy (cóż, arcypoważny blogaś wymaga nieco wysiłku).

A teraz rzecz najważniejsza. Część z moich czytaczy związanych z Krynoliną na pewno już wie o akcji zbierania funduszy na film kostiumowy, którego autorką (to chyba najlepsze określenie ogromu pracy jaki został w to przedsięwzięcie włożony) jest Anna Nurzyńska. Osobom, które dopiero teraz dowiadują się o sprawie gorąco polecam zapoznanie się ze szczegółami na BLOGU oraz na facebooku.

Autorka zwraca się z prośbą o dofinansowanie, ponieważ kwota, którą może przeznaczyć ze środków własnych nie wystarcza na realizację scenografii. Zostało już tylko kilkanaście dni, aby pomóc w realizacji projektu za pomocą dotacji:

http://www.ulule.com/embarkation-cythera/

Antoine Watteau, L'imbarco per Citera



3 komentarze:

  1. Wlasnie sprobowalam wplacic paypalem, ale skutecznie mi go odrzuca ;_; szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się dorzucę :)
    Olin

    OdpowiedzUsuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.