wtorek, 6 maja 2014

Galeria miesiąca - maj


Zapraszam na przegląd majowych znalezisk.


Arthur Rackham

Dugald Stewart Walker

Hilda Hechle, Come buy from us with a golden curl, 1914 (z Christina Rossetti,  Goblin Market)

Louis Icart, With Butterfly, 1920

Madame Butterfly, Louis Icart

Herbert Gustave Schmalz, Queen Of May

_________________________________________________________________________________

Przy okazji ostatnich dylematów blogowych miałam szansę sobie przemyśleć różne sprawy związane z prowadzeniem tego i drugiego bloga. Pierwszy raz musiałam się naprawdę poważnie zastanowić nad tym, jak mają wyglądać i co ma na nich być, a co nie. Jeszcze myślę, ale skłaniam się do tego, by tu jednak wyznaczyć wyraziste ramy dla mojej prywaty i może usunąć wszystkie wtręty od siebie z drugiego bloga (jakiś czas temu zaczęłam tam wrzucać zdjęcia ze swoimi starociami). Nooo...To by było na tyle, jeśli chodzi o tę sprawę. Jeszcze raz dziękuję za te wszystkie miłe mejle. Postanowiłam nie zostawiać tu żadnego śladu pingerowego, kto zechce ten mnie znajdzie (tamto miejsce jest takim moim codziennikiem), za to pojawi się fejsżuczek (podaję swój adres: https://www.facebook.com/absyntowa).

Mam sporo wizyt u Was do nadrobienia i sporo wpisów czeka na swoją publikację. W następnym tygodniu znów znikam i mam nadzieję, że uda mi się ustawić kilka wpisów automatycznych.

2 komentarze:

  1. Hmm, jeśli nie miałaś okazji zapoznać się jeszcze z pracami Rebbeci Guay - polecam. Jej styl powinien przypaść Ci do gustu, tym bardziej, że na potrzeby kilku gier karcianych/rpg miała okazję rysować elfy, fae itp.

    Nawiasem mówiąc: nie myślałaś nigdy o systemie komentarzy Disqus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog (a właściwie dwa) są ciągle w budowie :D Poza tym, miałam tu już okropne problemy i nie wiem, czy chcę dodawać Disqusa. Raczej nie na tym etapie, gdzie tak wiele się zmienia.

      Znam prace pani Guay. Ciekawie łączy ze sobą nawiązania do różnych tradycji malarskich i wyobrażeń.

      Usuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.