czwartek, 6 lutego 2014

Wczorajszy wpis, który się zgubił, czyli zaproszenie na drugiego bloga

Chciałabym Was zaprosić na drugiego bloga http://timeistimeless.blogspot.com/, na którym też uskuteczniam porządki zimowe przed wiosną :D

Były trzy wpisy -

Poświęcony tematom rosyjskim wpis o wielkim balu z 1903 roku. Zapraszam do obejrzenia pięknych kostiumów:
Ksenia Aleksandrowna Romanowa (Grand Duchess Xenia Alexandrovna of Russia)
I tematy azjatyckie -

Zimna północ Japonii:

Hiroshi Hamaya, Dzieci śpiewające w jaskini śnieżnej (children singing in a snow cave), 1956, Niigata

 I ostatnia cesarzowa Chin:




2 komentarze:

  1. Twój drugi blog jest super, załóż mu Bloglovin, bo nie mam jak sfollowować ;-( (GFC mi nie pozwala dodać więcej blogów, muszę zobaczyć, czy któreś, co teraz mam na liście się nie pozamykały...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaah, to jest jakiś limit? Nawet nie wiedziałam! Już próbowałam dodać tam bloglovina, ale miałam jakiś problem. W planach porządków na blogu jest i to ;)

      Usuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.