niedziela, 26 stycznia 2014

Niedzielne wróżki - leśnie duszki - OOAK fairies (chicorydell)

Artystka chicorydell (Candice) tworzy małe leśne duszki :D Podobają mi się przede wszystkim te gałązkowo-drzewcowe. Kiedy w końcu zabiorę się za lepienie laleczek (od dwóch lat się zabieram i zabieram), to z pewnością będę o nich pamiętać.






(z moją ręką już lepiej; mam w planach posprzątać na tym blogu, ale mam nadzieję, że jak się pojawią jeszcze jakieś obsuwy, to nadgonię  zaległości - bo wiecie, od jakiś dwóch miesięcy grzebię w kopiach roboczych i dodaję zaległe wpisy ;))

5 komentarzy:

  1. upiorzaste, czasami ładne buzie kontrastują z rachitycznymi ciałkami to jest bardzo fajne.
    a z tą ręką marsz do lekarza, diagnozowanie się online w gronie laików nie jest specjalnie rozsądne. chociaż w kwestii usterek kompa na tle software'u często działa. ale człowiek to nie maszyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja (odnośnie obu rzeczy) ;)

      Tylko, że ja się w krótkim czasie ostatnio już wielokrotnie prześwietlałam i z każdym nowym rtg chyba powinnam już rozważnie. Z drugiej strony mam uszkodzoną łapę w takim miejscu, że mogę podejrzewać złamanie collesa, które się ludziom często przydarza, lekarze są jacy są i raczej mi zapisze babka prześwietlenie. I takie tam. Kijowe dylematy. Idę robić obrazkowe wpisy, bo mnie jednak męczy pisanie tylko jedną ręką :D

      Usuń
  2. Są rewelacyjne!

    Zaraz idę obejrzeć stronę autorki. Świetnie, że ją znalazłaś.

    Wyszukujesz naprawdę ciekawe rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :)

      Usuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.