środa, 1 stycznia 2014

Galeria miesiąca, czyli grudniowe znaleziska

Wpis automatyczny. Ma iść prawie starym trybem, to idzie. Grudzień w styczniu, wtorek w środę :D Nawet jeśli dziś tu nikt nie zajrzy ;)

Sefora

Edward Penny, The Mistletoe or Christmas Gambols, 1796 (Ashmolean Museum,Oxford)
F. Newton-Shepard, The Christmas Tree, 1900
 Carol Collette, Clear Winter Night (przywołuje bardzo żywe wspomnienie, aż nie umiem tego opisać)
Rene Lalique Noël, 1905
William Ewart Lockhart, Old Father Christmas
Wirths Brothers & Owen
Margaret Tarrant

Lennart Helje


Lennart Helje
Lennart Helje
Lennart Helje
Lennart Helje
Margaret Tarrant
Część z tych grafik znalazłam na jednym z moich ukochanych blogów: A Polar Bear's Tale

3 komentarze:

  1. Do tych krateczek nad komiciami dodaj jeszcze słodziaszny.... No wiesz takie określenie, bez wielkiego polotu, ale mówiące o tym, że się podobało ;-)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałoby się coś w ten rzucik, ale mam wrażenie, że są tylko trzy opcje. Co byś wyrzuciła? "Nie podoba mi się" musi zostać, bo nie chcę ludziom blokować hejtu. Wystarczy, że moderuję stare komentarze i usuwam spam :D "Piękny" jest ze względu na sztukę, tą większego kalibru, wiadomo, a "podoba mi się" z powodu swojej neutralności ze względu na wszystko inne. Na dobrą sprawę pasuje i do takich "strychowych" znalezisk.

      Dziękuję. Udanego 2014!

      Usuń
  2. też lubię czasami zajrzeć sobie na ten uroczy blog.

    OdpowiedzUsuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.