wtorek, 15 października 2013

Artysta tygodnia - Vasilisa Koverzneva

Coś mnie ostatnio ciągnie na Wschód, chociaż patrząc z perspektywy starszych zainteresowań - bardziej na Zachód :D

Vasilisa mieszka w Nowosybirsku i wydaje się być bardzo sympatyczną osobą. Jej prace mają w sobie to, co lubię: magiczny klimat, leśną bajkowość (bez porcji słusznego mroku, ale czasami wystarcza mi sama bajkowa słodycz), spiętrzenie motywów. Podoba mi się technika, w której prace utrzymują lekkość, świetlistość i wdzięk. Przenikanie się przedmiotów, gęstwina gałązek, koronkowy układ łodyg roślinnych - przeurocze!



Zdjęcia pochodzą ze stron, gdzie artystka prezentuje swoje prace:
http://illustrators.ru/users/vasilisk/portfolio
http://www.behance.net/vasilisk











3 komentarze:

  1. Patrząc na to, aż trudno mi uwierzyć, że to ludzka ręka stworzyła. Naprawdę niesamowite dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre wyglądają, jakby malowane mrozem na szybie, przepiękne.
    Dzięki (ponownie)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wszystkie się mi podobają, no w niektórych przez formę zakamuflowania zanika cała treść. ale Pan Kot najlepszy.

    OdpowiedzUsuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.