środa, 31 lipca 2013

Dellamorte & Co

Szukając ciekawego "korka" do wina, trafiłam na ich sklepik na Etsy:
http://www.etsy.com/shop/Dellamorteco

Wzornictwo bardzo mi się podoba: stary, dobry duszek gotycki prosto z rodowych grobowców się tu plącze, a we włosach zarówno pajęczyny, jak i trochę liści z nawiedzonego lasu :D Podoba mi się tu też skojarzenie z maszkaronami (detal architektoniczny, który uwielbiam, mam na myśli), pojawiające się w przypadku Zielonego Człowieka i Satyra/Sylena. No i Meduza (tu: Gorgona), jeden z moich najukochańszych motywów :D

Driada

Zielony Człowiek

Wilk/Wilkołak

King Moriendi

Satyr/Sylen

Amor e Morte

Gorgona

3 komentarze:

  1. twarz driady przechodzaca w te galezie cos pieknego

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ale przydałaby się do tego odpowiednia karafka jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń

Witam w mojej baśni!
Zostawiając komentarz, tworzysz to miejsce razem ze mną.
Ze względu na spam moderuję komentarze do starszych postów.